W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności oraz plików cookies.

Kontakt

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.

ul. Unii Lubelskiej 4C
85-059 Bydgoszcz

tel. +48 52 585 88 23

e-mail: barr@barr.pl

REGON 341515088

NIP 9532641081

Procedura obsługi osób niepełnosprawnych

Obsługa osób niepełnosprawnych ruchowo

Osoby niepełnosprawne ruchowo mogą dostać się do siedziby BARR od strony wejścia głównego Bydgoskiej Szkoły Wyższej przy Unii Lubelskiej 4C w Bydgoszczy (wejście z podjazdem dla wózków).

W budynku znajduje się winda, która umożliwia dostęp do wszystkich pięter budynku. Siedziba BARR mieści się na II piętrze budynku.

W przypadku potrzeby wcześniejszego ustalenia terminu wizyty, prosimy o informację telefonicznie lub drogą mailową.
tel.: +48 52 585 88 23
adres e-mail: barr@barr.pl.

Obsługa osób głuchych i niedosłyszących

Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego (BARR) umożliwia osobom głuchym i niedosłyszącym możliwość kontaktu  za pomocą następujących sposobów:

  1. Złożenie pisma na adres:
    Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.
    Unii Lubelskiej 4C85-059 Bydgoszcz.
  2. Wysłanie wiadomości e-mail na adres: barr@barr.pl.
  3. Wysłanie wiadomości sms na numer telefonu pracownika merytorycznego w danej sprawie. Numery telefonów pracowników dostępne są w zakładce Struktura i zadania Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego.
  4. Kontakt telefonicznyprzy pomocy osoby trzeciej na numer telefonu: +48 52 585 88 23.
  5. Kontakt osobisty w siedzibie BARR w godzinach pracy.
    W kontakcie osobistym osoba uprawniona ma prawo skorzystać z:
    • pośrednictwa tłumacza PJM – polskiego języka migowego. W przypadku wystąpienia takiej potrzeby należy powiadomić telefonicznie lub mailowo BARR, co najmniej 3 dni robocze przed dniem, kiedy planuje się załatwiać sprawę,
    • pomocy osoby przybranej, zgodnie z przepisami ustawy dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się tj. każdej, innej osoby fizycznej, która ukończyła 16 rok życia, wybranej przez osobę zgłaszającą taką potrzebę. Zadaniem osoby przybranej będzie pomoc w załatwieniu sprawy w BARR.
      Z pomocy osoby przybranej nie można skorzystać w sytuacji, gdy informacje, które mają być przekazane są prawnie chronione ze względu na ochronę informacji niejawnych. W takiej sytuacji dostęp do takich informacji przysługuje wyłącznie osobie, której te informacje dotyczą.

Obsługa osób niepełnosprawnych - korzystanie z psa asystującego i psa przewodnika

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Zgłaszanie problemów

W przypadku jakichkolwiek problemów z uzyskaniem dostępności prosimy o kontakt z kancelarią Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego Sp. z o.o.: barr@barr.pl i/ lub pod numer telefonu +48 52 585 88 23.

Powiadom znajomego